STAPPERS GAAT TE PAARD HET ANDESGEBERGTE IN!!! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu STAPPERS GAAT TE PAARD HET ANDESGEBERGTE IN!!! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

STAPPERS GAAT TE PAARD HET ANDESGEBERGTE IN!!!

Door: Sjuul

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

20 Juli 2012 | Peru, Cuzco

STAPPERS GAAT TE PAARD HET ANDESGEBERGTE IN!!!

Dag 6

Vanochtend om 9.00uur werden er 6 van de 20 groepsleden opgehaald om te gaan PAARDRIJDEN. Nog nooit eerder gedaan, maar goed, ik dacht ‘probeer het eens’. We kwamen aan bij een ranch en iedereen kreeg een paard. Toen konden we het gebied rondom CUSCO verkennen te paard. PRACHTIGE UITZICHTEN en een aparte ervaring. Ik ben blij dat ik het heb gedaan. Het was ook fijn dat we met de gids te paard naar verschillende resten van de INCA’S zijn gegaan. We zijn in een hele smalle grot gegaan, waar je niet meer kon staan, geen daglicht had en je flink moest klauteren. Een heel bijzondere ervaring. Om 13.30 uur kwam ik weer bij het hotel aan en ben de stad in gegaan.

Cusco heeft vele kerken en mooie gebouwen. De stad is zeker een bezoekje waard. Het was ook fijn dat ik nog even bij de demonstratie voor het paleis van Justitie kon zijn. Heel apart om te zien hoe dat dat hier gaat.

Nu is het hier 17.00 uur en ga ik mij klaar maken om uit te gaan eten. Morgen hebben we een reisdag en moet in om 6.00 uur opstaan om richting het TITICACAMEER te gaan.

Dit was het weer, tot de volgende keer.

Groetjes Sjuul

  • 21 Juli 2012 - 07:59

    Mam:

    Heb je geen last van engtevrees in zo'n enge grot, het ziet wel leuk uit op de foto. Geweldig dat paardrijden binnenkort kun je met joyce kampioenschappen gaan rijden. Je krijgt wel heel veel indrukken te verwerken zo te zien geweldig.
    Heb je geen last gehad van de hoogte?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Sjuul

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 11319

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: