WELKOM IN BOLIVIA - Reisverslag uit , van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu WELKOM IN BOLIVIA - Reisverslag uit , van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

WELKOM IN BOLIVIA

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

23 Juli 2012 | ,

WELKOM IN BOLIVIA!!!

Dag 8

Het is gedaan, het is gedaan. We zijn alweer naar BOLIVIA gegaan. PERU hebben we verlaten. Gelukkig hebben we de foto’s nog. PERU is een prachtig land en we hadden het beste weer!!! WAT WIL JE NOG MEER!!! De eerste week vakantie is razendsnel voorbij gegaan. GELUKKIG HEB IK NOG HEEL WAT DAGEN ZUID-AMERIKA TE GAAN!!! Ik blijf hier genieten van de Natuur, Cultuur en ARCHITECTUUR!!!

Vanochtend zijn we met een riksja naar het TITICACAMEER gegaan. Daar kwamen we rond 9.00 uur aan en zijn met een motorbootje naar de RIETEILANDEN gegaan. Heel apart om te zien hoe alles is gemaakt. Om 13.00 uur waren we weer aan land en zijn nog even PUNO ingegaan. Om 14.00 uur zijn we met de bus naar BOLIVIA gegaan. Om 18.00 uur kwamen we bij de grens aan. Daar zag het er heel streng en niet prettig uit. In Bolivia is het direct 1 uur later. Het tijdsverschil met NL is nu nog maar 6 uur.

Om 18.30 uur kwamen we bij het hotel aan en zijn met z,n allen in COPACABANA uiteten gegaan!!

Het is in de nacht op deze hoogte heel koud. Het hotel had geen verwarming. Ik heb heel veel kleren aan gedaan en ben voor het eerst in mijn leven in BOLIVIA gaan slapen.

Dit was het weer: HEMELS BLAUWE LUCHTEN!!! PRACHTIG WEER!!! LEKKER ZUNKE!!!

Groetjes, Sjuul

  • 24 Juli 2012 - 10:01

    Lotte:

    Haa sjuul!

    Wat een verhaole toch weer! Steeds maakse wat niejs mei... as ik ff neet oplet... of ff een waekske weg bin (bijv. met de 4daagse) den steit d'r weer een haup nieje info op... en mot ik ff de tied neme um alles beej te laeze!!!
    Super:D Ik zeen desse auk weer prachtige foto's aant make bis! Sjiek zeg...
    Eej maaruhm.. Sjuul op un paerd? Bisse krank of zoe? Det had ik nou noeits van dich verwach...zoe zuuse maar weer..stappertje verbaas mich idders kier weer. En dich zous Sjuul neet zien asse neet telkes een nieje oetdaging aan zouws gaon.
    Pap en mam zien dees waek neet zoe fanatiek met t volge van dien site.....ze zien een fietsvakantie aant doon en vroag mich neet wao det ze precies zitte (in the middle of nowhere of zoe...want ze hebbe gen internet...det det nog besteit in deze tied!!)
    Dus ik weer regelmatig gebeld um ze op de huugte te haaije:d

    Ammezeer dich... heej is t volop vakantie weer...dus Lekker BBQ-e vanaovend!!

    kusje van je zusje

  • 24 Juli 2012 - 12:30

    Koen:

    Pohh!! Ich dach det Baolder sjoén waas, maar asse die foto's van Peru zuus den is 't werkelik waor magnifiek!! Prachtig um te laeze desse 't auk nao dien zin hes met dien reisgenote! Same aete, same activiteite doon.....leuk leuk!

    Ich haoj dien site good in de gate en geneet van al 't moeijs in en oët Bolivia!!

    Groete Koen

  • 24 Juli 2012 - 15:16

    Sjuul Stappers:

    PAP, MAM, LOTTE en KOEN,

    Een fijne vakantie gewenst.

    Het BOLIVIAANSE INTERNET is zeer zeer slecht.
    Veel foto´s kan ik niet uploaden. Hier gaat het goed.
    Volgend bericht volgt over 2a3 dagen hopenlijk.

    Groetjes uit BOLIVIA!!

    Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjuul

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 725
Totaal aantal bezoekers 11318

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: