IK GA PERU VERLATEN!!!!AHHHHHHH - Reisverslag uit Puno, Peru van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu IK GA PERU VERLATEN!!!!AHHHHHHH - Reisverslag uit Puno, Peru van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

IK GA PERU VERLATEN!!!!AHHHHHHH

Door: Sjuul

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

21 Juli 2012 | Peru, Puno

Laatste groeten uit PERU!!!!!

Dag 7

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Peru was zeer indrukwekkend. Ik ben superblij dat ik er nu al heen ben gegaan. Des te jonger je een WERELSE ERVARING opdoet, des te langer kun je ervan nagenieten. Net zoals de voorgaande ervaringen komt PERU ook in de echte TOP!!! Peru heeft al mijn verwachtingen overtroffen en mij een prachtige week bezocht. Hopelijk kunnen Bolivia en Brazilie dat op zijn minst evenaren. In dat geval is deze vakantie weer HOPI BON (Curacao’s voor GEWELDIG!!!!!).

Vanochtend zijn we in Cusco om 7.00 uur met de bus vetrokken. Het was een lange reisdag. Vanavond om 18.00 uur kwamen we bij het hotel in PUNO aan. Onderweg heb ik geslapen en genoten van de prachtige uitzichten van het Andesgebergte. We hebben diverse stops gehad bij ruines van de INCA´S.

Puno ligt aan het TITIKAKAMEER!!!
Het TITIKAKAMEER is het hoogst gelegen bevaarbare meer TER WERELD. Ik heb het al gezien en
Morgen ga ik er op varen. Ik laat mij verrassen en blijf goed op mijzelf passen. Zometeen gaan we
met 20 man uiteten. Ik weet niet waar, maar pas de hoeveelheid en type gewoon aan de locatie aan.

MORGEN GA IK VOOR HET EERST IN MIJN LEVEN NAAR BOLIVIA. Bij Bolivia moet ik denken aan het bezoek bij de FLORIADE met Emile Roemer! MET WIE¬¬¬??? Tomaten?? ZEG NEE tegen de …


DIT WAS DAN ECHT HET ALLER ALLER LAATSTE BERICHT UIT PERU!!
We hebben ook brabanders in de groep, dus ik zeg “HOU DOE!!”


Groetjes,
Sjuul Stappers

  • 21 Juli 2012 - 07:36

    Pap:

    Jammer det ze bus euver gesjtoake op ein angere pagina deze krege veur neet direk door per e-mail dus veur hubbe dien berichte ein paar daag motte misse. Mer doe zeis al geen nieijs is good niejs dus veur dachte det ze gen bereik haas. Mer good det veur noe waal op de heugte kenne blieve van dien verhoale. Zelfs perdrieje hubs ze gedoan, det is toch auch weer hiel apart. Veur goan der ein paar daag oet in Nederland, het wearke weurt beater en veu goan ein paar daag fietse det is toch effe angers als perdrieje. Mer veur zeen natuurlik auch mit iets mindder tevreeje. Gank doe mer diene weag en geneet van dien escapades en loat os veural hiejvan mit geneete.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Puno

Sjuul

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 11322

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: