DE NACHTBUS VAN LA PAZ NAAR UYUNI!!!! - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu DE NACHTBUS VAN LA PAZ NAAR UYUNI!!!! - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

DE NACHTBUS VAN LA PAZ NAAR UYUNI!!!!

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

27 Juli 2012 | Bolivia, Uyuni

DE NACHTBUS VAN LA PAZ NAAR UYUNI!!!!

Dag 11

Vandaag was het een dag die je zelf kon invullen. Een vrije dag in La Paz. Voor mij bestaan er eigenlijk geen vrije dagen. Ik besloot om 9.00 uur een wandelingetje te gaan maken. Het hotel ligt vrij hoog en ik liep een heel eind omlaag. Ik ben even naar het stadion gegaan en realiseerde mij toen dat ik ook nog terug moest lopen. Oftewel 1 uur berg af betekend minimaal 1,5 uur berg op en dat op deze hoogte valt niet mee. Maar goed, ik heb mijn sportieve plicht deze vakantie dus ook gedaan en ben na de wandeling naar het Internationaal restaurant gegaan. Daar heb ik lekker gezeten en een hapje gegeten. Om 17.00 uur kwamen er ook andere groepsleden en hebben we gezellig tot 19.00 uur wat gedronken. Om 20.00 uur moesten we bij het hotel zijn omdat we LA PAZ gingen verlaten….

Om 20.00 uur was de lokale reisagent aanwezig met een aantal taxi’s om ons naar de busterminal te brengen. Om 21.00 uur stapte we de nachtbus in. Ons was de meest luxe bus van BOLIVIA belooft en toegezegd. Tot onze verbazing was het een van de meest afgedankte bussen van Bolivia. Een goede smoes van de gids…..daar trap ik niet in. In URURO (ongeveer op de helft van de 11 uur durende reis) kregen we pas de échte goede bus!!! Maar goed ik heb het overleeft. Om 6.00 uur zag ik de zon opkomen boven het prachtige BOLIVIAANSE landschap en kon ik daarvan genieten.

Dit was het weer: Overdag heerlijke temperaturen met volop zon en geen wolken, in de avond en nacht extreme kou met temperaturen ver onder de 0 graden.

GROETJES SJUUL


  • 27 Juli 2012 - 06:42

    Mientje:

    Sjuul zo's zonsopkomst wil ik ook wel eens meemaken dat lijkt mij inderdaad helemaal het einde, gelukkig plaats jij prachtige foto's (hoop ik dan maar)
    Hier is het ontzettend warm en koelt het 's-nachts nauwelkijk af maar ja dat is al;tijd maar van korte duur.
    je hebt nog lekker een tijdje voor de boeg geniet ervan.

  • 28 Juli 2012 - 04:44

    Stappers :

    MEER WETEN VAN MIJN AVONTUREN IN ZUID AMERIKA???


    KIJK SNEL op: www.sjuulinzuidamerika.waarbenjij.nu



    GROETJES VANUIT HET PRACHTIGE BOLIVIA!!!!

    Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Uyuni

Sjuul

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 1711
Totaal aantal bezoekers 11320

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: