WERELDWONDER MACHU PICCHU!! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu WERELDWONDER MACHU PICCHU!! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sjuul Stappers - WaarBenJij.nu

WERELDWONDER MACHU PICCHU!!

Door: Sjuul

Blijf op de hoogte en volg Sjuul

19 Juli 2012 | Peru, Cuzco

WERELDWONDER MACHU PICCHU!!

Dag 5

SCHITTEREND, SJIEK IS MIECH DAT, ZEER MOOI is de Machu Picchu!!! Vandaag heb ik zeker een hoogte punt van deze reis gezien. Ik ben naar de MACHU PICCHU gegaan!!!!!

Gisteravond gingen we in het dorp met 10 personen uit eten. We hoorde nog muziek van het feest op het dorpsplein en besloten daar te gaan eten. Het plein was helemaal vol met tig joekskapellen en badjes die door elkaar muziek maakte. Het was heel hard en gewoonweg zeer storend. Iedereen hield de oren dicht. Het was geweldig om te zien hoe de mensen hier feesten, maar het geluid was “NEET UM AAN TE HUURE”!!!!

Vochtend ben ik om 4.30 uur mij klaargemaakt om naar het hoogte punt van PERU te gaan. Om 6.00 uur was het dan zover en ben ik langs de kassa van de MACHU PICCHU gegaan. Het was eerst nog mistig, maar gedurende de tijd kwam de zon erdoor. SCHITTEREND. DAT IS VAKANTIE. Daarvoor ga je naar PERU!!! Het was ECHT GENIETEN. Lekker in de ZON. De INCA’S hebben echt hard gewerkt om dit mooie resultaat te realiseren. Het was zeer indrukwekkend.

Om 13.00 uur heb ik me een terrasje gepakt en ben vervolgens met de trein en bus naar CUSCO gegaan. Daar zit ik al op 3300m hoogte en is het overdag lekker, maar s’nachts vrij koud. We kwamen om 18.30 uur in Cusco aan. We zitten in een hostel van een Nederlandse eigenaar. Bij de receptie zag ik een kaartje van een NEDERLANDS RESTAURANT staan. Ik wist DIRECT waar ik uiteten zou gaan. Met z’n vieren hebben we HEERLIJK gegeten en een leuke avond gehad. Nu is het 23.00 uur en ga ik slapen. Morgen staat er weer vanalles op de planning.

Ik vermaak mij hier wel, tot snel.

GROETJES SJUUL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Sjuul

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 975
Totaal aantal bezoekers 11303

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: